eva-andersson

Alla inlägg under mars 2014

Av Eva Andersson - 11 mars 2014 15:27

Hej!!

 

Ja idag är det en jobbig dag. Ni som känner mig vet varför det är jobbigt.

Men det är ändå en bra dag, för solen skiner och inte ett enda moln på himlen idag. Det är som att sommaren har kommit (not yet).

 

Ja nu kommer vi till det jag vill att ni svarar på:

Vad vill ni att jag skriver om?

Vad vill ni läsa om?

 

Kom gärna med förslag i gästboken. Så får vi se vems förslag jag börjar skriva om.

Av Eva Andersson - 9 mars 2014 12:34

Hej!
Idag är det söndag, och är en riktig slappe dag. I fredags så hämtade jag mina underbara pojkar. Igår lördag så blev det en tur till affären, och där köpte min underbara J ett varsitt fiskespö till pojkarna. Sen blev det en tur till snofeholms sjön där dem fick fiska lite. Det tyckte dem va roligt. Innan det så blev det att jag körde lite. Jag hoppas verkligen att jag kan få ta mitt körkort snart, så man kan få köra helt själv :)
Men men det är ju som det är just nu med allt det där med att ta körkort.

Här bjuder jag på 2 bilder sen igår

Av Eva Andersson - 3 mars 2014 13:32

Hej!

 

Ja idag är det Måndag och det menas med en ny arbetsvecka.

Jag är hemma och är arbetslös   .

Jag orkar inte med det längre. Och inte nog med det, så kan jag inte somna förän runt 01-01.30 om nätterna. Och ändå går jag och lägger mig runt 22 varje kväll. Jag pallar inte mer.

 

Fiskarna mår fortfarande toppen. En sak som både jag och J har sett, så är vita molly aktiv på dagarna, ocg svart molly aktiv på kvällarna   . Och dem här malarna som ska vara på sanden och leka/äta, jag dem far upp och ner hela tiden. Dem är som en jojjo.

 

Av Eva Andersson - 1 mars 2014 16:55

Goddag!!
I torsdags då öppnade arken zoo sin stora lokal i Ystad. Så dem hade öppningserbjudande, vi gick runt och kollade in hela affären. Vi tänkte inte köpa något. Men det slutade med att vi köpte ett akvarium. Igår fredag så köpte vi lite växte och stenar till det, och idag lördag så köpte vi fiskarna. Och det blev: 3 black molly, 3 white molly och 3 malar. Så nu är man ägare till hund, katt och fiskar :)

Annars så är det lugnt, men börjar bli nervös eftersom jag har pratat med min jurist. Och nu väntar vi bara på utredningen som familjerätten håller på och skriver klart. Sen blir det till att komma upp i tingsrätten. Ni som känner mig och vet vad jag går igenom, vet vad det handlar om.

Bjuder på några bilder på det vi har köpt

Presentation


Hejsan!
Välkommen till min blogg. Här kommer ni att få läsa allt från himmel och jord.

Gästbok

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards