eva-andersson

Alla inlägg under februari 2014

Av Eva Andersson - 24 februari 2014 12:28

Godag mina underbara vänner!!!!


Ja idag är det en ny arbets vecka. Och helgen har bara rusat iväg.

I Fredags så hämtade jag mina underbara pojkar. Jag hade båda 2 denna gången.

jag känner ro i kroppen när jag får ha mina pojkar (Barn) hos mig. Känns som att hela mitt hjärta får frid när jag har dem.

Citat från fb som jag har skrivit:


Har haft en härlig helg med mina små troll pojkar. Men nu så har dem åkt hem till sin pappa. Jag vill inte att dem ska åka till han. Jag vill ha dem hos mig hela tiden. Saknar dem så otroligt mycket.

 

Sen så är dem ju pojkar, som tycker om att tetas med varandra, och det är det barn gör. Fick även veta ihelgen att dem ville vara hos mig på sportlovet (veckan som va), gör så ont i mig att jag inte fick veta det tidigare. Att dem faktiskt ville vara hos mig. Men att en person som sa nej till dem. Det gör mig så otroligt jäkla arg. Vad f*n ska jag göra. Kan inte påverka situationen. Men jag hoppas verkligen det blir god nyheter snar för mig.

 

Av Eva Andersson - 19 februari 2014 12:35

Hejsan mina vänner!!!!!


Ja idag är det en ny arbetsvecka. Och halva veckan har gått.

Igår väntade jag ju ett samtal, och jag trodde det skulle gå åt skogen med det. Men det blev bättre än vad jag hade förväntat mig  .

Det va ett samtal om löneförhandling från min gamla chef/jobb. Och det slutade med att hon kommer att få betala till mig i 4 månader  , snacka om att jag blev gladare än gladast.

Sen ringde jag ett samtal, och det visade sig att dem 2 skyller på barnen. Dem har inte sagt ett skit till D.  Snacka om att jag bara ville släppa ut alla mina svordommar till dem, men det gjorde jag inte. För då kommer det bara emot mig sen när det väl gäller. Så nu hoppas jag på att alla som har fått frågan från mig, om att skriva ett brev gör det. Jag behöver det senast fredag denna veckan. Jag har redan fått från 3 stycken. Ni som inte fått frågan och ni som känner mig, och om ni vill skriva ett brev till mig så säg till mig på facbook chatten. Så ska ni få all information om vad det är jag vill ha.

 

 

 

Av Eva Andersson - 10 februari 2014 15:02

Hej!!

Idag är det måndag, och jag mår fortfarande dåligt. Saken gör ju inte bättre när man blir motarbetad hela jävla tiden. Vad är det jag gör som blir fel hela tiden?

Varför är det bara så jävla svårt att fatta?

 

Jag hämtade mina 2 pojkar i fredags, men det visade sig att mellersta pojken blev dålig när jag hämtade honom, så han ville hem till sin pappa, så det blev bara minsta pojken som ville hem till sin mamma  . När vi kom hem runt 18 på kvällen, så köpte vi pizza. Sen blev det fredags mys med lite wii spelande. Lördagen blev det grillning, som sonen ville göra. På Söndagen så blev det en tur till badhuset, så han fick bada lite i 2 timmar. Efter det så blev det Mc Donalds  .

 

Och idag Måndag så har jag ringt 2 samtal, nu sitter jag i mitt 3:e samtal. Får se om vårdcentralen kan sjukskriva mig. Kan inte fatta att varken vc, akuten eller hematologen i Lund inte kan hitta orsaken till att jag mår skit och att jag fortfarande har ont i magen.

 

När ska detta ta slut egentligen? Så att jag kan få må bra igen, och njuta av den tid jag får ha med barnen (varannan helg).

 

 

Av Eva Andersson - 9 februari 2014 16:59

Jaha denna helgen har jag bara fått ha ett barn. Och det är minstingen, han vill alltid vara hos sin mamma. Jag och J hämtade honom i fredags, och då käkade vi pizza, sen blev det lite fredags mys och Wii. Sen i lördags så ville Wiggo ut och grilla, men fy va kallt det va. Men vad gör man inte för sina barn. Så länge dem har trevligt och roligt. Sen idag Söndag så blev det iväg en sväng till badhuset, och efter det så blev det Mc Donalds. Och nu sitter han och spelar på datorn. Och J kollar på tv och trötta jag sitter här och uppdaterar bloggen.

Bjuder på 2 bilder sen i lördags.

Av Eva Andersson - 5 februari 2014 20:27

Gokväll!!
Idag har varit en hemsk dag. Det ena efter det andra att tänka på. Sen så kommer jag att bli sjukskriven på heltid. Ska ringa vc imorgon och få längre tid med sjukskrivningen. Jag hoppas verkligen att dem kan hjälpa mig. Men annars vet jag inte vad jag ska göra. Mår bara sämre och sämre för varje dag som går. Min kropp orkar defenitivt inte jobba mer.

Av Eva Andersson - 4 februari 2014 15:17

Ja som jag har skrivit innan, så mår jag fortfarande inte bra. Jag va hos min läkare igår, och allt ser bra ut. Hon kunde inte heller hitta något fel. Men det kan vara att jag är utbränd. Jag eller rättare sagt min kropp orkar inte jobba längre. Jag har ingen ork att göra något längre, jag är konstant trött. Känns som att jag vill sova hela dagarna. Men det går ju inte. Så nu kommer jag att bli sjukskriven, och även att få prata med någon om hur jag mår. Jag vet inte vad som händer med mig. Är nog det som händer eller kommer att hända.

Presentation


Hejsan!
Välkommen till min blogg. Här kommer ni att få läsa allt från himmel och jord.

Gästbok

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards