eva-andersson

Direktlänk till inlägg 27 december 2013

....

Av Eva Andersson - 27 december 2013 13:13

Hej!

Ja idag är det fredag. Och jag sitter och ringer en massa samtal. Men alla är upptagna i andra änden eller så är dem inte där alls.

Julaftonen klarade jag mig ganska bra trotts allt, men va väldigt tomt. Hade velat höra mina små barns skratt och prat. Men snart så så får jag hem 2 av mina barn iaf. Så snart som på söndag. Ska ha dem över nyår. Och till dagen innan dem börjar skolan igen.


Det kommer bli en himmla massa möten nu i januari.. Inget jag ser fram emot iaf men är ett måste för det som komma skall.


Nä mina vänner, nu ska jag fortsätta ringa mina samtal.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Andersson - 4 augusti 2015 11:52

Hej mina vänner! Nu har jag tagit upp mitt bloggande igen. Som ja har saknat detta. Att få skriva om allt från himmel och jord, och allt dom händer. Kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om ?? ...

Av Eva Andersson - 15 april 2014 07:02

Godmorgon!! Idag är det Tisdag, och ytterligare en ny arbetsvecka. Ja det har hänt en hel del sen sist jag skrev här. Men här kommer iaf en lite update.   För en vecka sen så hade jag mina underbaraste pojkar hemma. Hade en härlig helg med mi...

Av Eva Andersson - 9 april 2014 11:09


Idag är det Onsdag. Och det är lite mulet idag. Så det blir till att vara inne och städa och fixa lite. Igår så bakade jag och Wiggo en jätte god sockerkaka. Innan vi gjorde det så va vi ute i ca: 3 timmar. Wiggo ska få köpa en fisk idag. Så får vi...

Av Eva Andersson - 7 april 2014 19:30


Gokväll! Idag har jag haft en egen liten kock. Han gjorde nomnom mat. Blev Lax, potatis och fisksås. Han är verkligen en duktig kock ...

Av Eva Andersson - 4 april 2014 08:48

Godmorgon!! Igår va en härlig dag. Soligt och moln fritt största delen av dagen. Men det hejdade inte mig från att fixa här hemma. I förrgår så stog jag och diskade och tvättade hela dagen. Igår så blev det att jag frostade av frysen. Så fint det bl...

Presentation


Hejsan!
Välkommen till min blogg. Här kommer ni att få läsa allt från himmel och jord.

Gästbok

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards